Marlies Dekkers

MY SECRETS, MY TREASURY 2010 - DE BIJENKORF

Ik was van mening dat als je een bepaalde weg in was geslagen wat betreft een etalage strategie; zoals de Bijenkorf dit had gedaan voor de Kerst samenwerkingen; je dit dan zeker drie jaar op rij moest doen om het enige ‘body’ te geven. Dus ook voor 2010 zocht ik een ontwerper die met de Bijenkorf wilde werken. Dat jaar werd het Marlies Dekkers, die dit heel graag wilde doen. Marlies is van huis uit een “ story-teller” en had eigenlijk haar thema al klaar “ My secrets, my treasury” wat natuurlijk heel mooi aansloot op de wereld van lingerie, maar ook op die van cadeautjes geven. Ook dat jaar werd het weer een 360° aanpak, waarin het verhaal vertaald werd in een campagne, magazine, etalages, instore décor, events, verpakkingsmaterialen en cadeau artikelen
Mijn rol bleef onveranderd: het initiatief voor de samenwerking; briefing Marlies Dekkers team; onderdeel creatief team; coördinatie creatief proces in- en extern; aansturing uitvoering etalage, campagne en magazine.

De bedrijven die geholpen hebben dit verder te realiseren:
vanbrusselccp; Rick Smeenk BV ; Solar Initiative; Hooymans Products/Stockmann.NU