Paleis het Loo Apeldoorn

VISUAL MERCHANDISE PROJECT – PALEIS HET LOO – APELDOORN Met de bestaande collectie een nieuwe aantrekkelijke presentatie creëren in een grote lichte ruimte. Hiervoor de collectie thematisch ingedeeld om een nieuwe impuls te geven. Het toevoegen van een groot “koninklijk” […]

Nonne Arnhem

CONCEPT EN UITVOERING ETALAGES – NONNE ARNHEM Ontwerp, styling en uitvoering etalages en visual merchandise advies.

Zalon for Zalando

STYLING ADVIES – PERSONAL SHOPPING – ZALON VOOR ZALANDO Styling en kleuradvies. Personal shopping op basis van voorkeuren, stijl en wensen. Inventarisatie wensen, voorstel aan de hand van moodboards, shopping

Secrid

MARKETING – COÖRDINATIE CONCEPT EN CREATIE CATALOGUS 2018 – MOODBOARDS COLLECTIE – SECRID Marketing advies op gebied van organisatie, kalender en campagnes. Coördinatie van concept, creatie en uitvoering catalogus 2018 Credits catalogus: Frank Brandwijk – product fotografie Lizzy Zaanen – […]

Interior

INTERIEUR ONTWERP EN STYLING – PRIVÉ WONINGEN – ZAKELIJKE RUIMTES – SHOW WONINGEN Ontwerp, styling en uitvoering van interieur concepten voor privé woningen, zakelijke ruimtes en show woningen. Intake gesprek, inventarisatie wensen, voorstel aan de hand van moodboards, concreet plan […]

Campagnes I

EYE ON FASHION – ICONS – FREEDOM OF FASHION – DE BIJENKORF De Bijenkorf stopte met de grote aanbiedingscampagnes zoals de Drie Dwaze Dagen en Maffe Marathon en wilde veel meer focus op Fashion gaan leggen, door nog meer aandacht […]

Inspiration Magazines

INSPIRATION MAGAZINES – DE BIJENKORF De magazines van de Bijenkorf ondergingen een transformatie van een “mode folder” naar een Inspiration Magazine, ook in de hang naar meer fashion uitstraling. Per issue werd de maandelijkse campagne in thema’s voor het magazine […]

Campagnes II

BRAND NEW THINGS TO CELEBRATE – THE FUTURE OF FASHION IS NOW – IDENTITY – BEAUTY WORLD – DE BIJENKORF De Bijenkorf stopte met de grote aanbiedingscampagnes zoals de Drie Dwaze Dagen en Maffe Marathon en wilde veel meer focus […]

Marlies Dekkers

MY SECRETS, MY TREASURY 2010 – DE BIJENKORF Ik was van mening dat als je een bepaalde weg in was geslagen wat betreft een etalage strategie; zoals de Bijenkorf dit had gedaan voor de Kerst samenwerkingen; je dit dan zeker […]